נתניהו לפוטין: "אתה המנהיג הראשון שאני נפגש אתו": "נוצרה הזדמנות ייחודית"

    איתי גדסי 1 Comment on נתניהו לפוטין: "אתה המנהיג הראשון שאני נפגש אתו": "נוצרה הזדמנות ייחודית"

    ראש הממשלה הגיע לביקור מדיני קצר במוסקבה עם נשיא רוסיה. בביקור ידון ראש הממשלה על עסקת המאה ועל ההזדמנות הייחודית שנוצרה" כהגדרת נתניהו. ראה"מ הודה לנשיא על שחרורה של נעמה: "אני רוצה להודות לך בשם כל עם ישראל על ההחלטה המהירה שלך לתת חנינה לנעמה יששכר"

    פגישת ראש הממשלה עם נשיר רוסיה היום
    פגישת ראש הממשלה בנימין נתניהו עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין בקרמלין, מוסקבה צילום: קובי גדעון - לעמ
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש הממשלה בנימין נתניהו נועד כעת עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין, בקרמלין במוסקבה. על רקע תוכנית המאה של נשיא ארה"ב ושחרורה שלנעמה יששכר בשל דרישת ראש הממשלה ויחסיו עם נשיא רוסיה.

    רה"מ נתניהו באמר פתח הפגישה: "אדוני הנשיא, כל הביקורים שלנו והשיחות שלנו חשובים. הביקור הזה מסמל חימום עוד יותר גדול של היחסים בינינו".

    נתניהו הזכיר את ביקורו בישראל והודה לו על כך, "ראשית, אני רוצה לברך אותך על הדברים ההיסטוריים שאמרת בביקור החשוב שלך בארץ. כולנו נזכור את הנאום המרגש שלך בטקס הסרת הלוט מהאנדרטה של גיבורי לנינגרד. דיברת על המשפחה שלך, על הסבל האישי שלכם וגם על הקורבן העצום של העם הרוסי במלחמה נגד הנאצים. אחר כך נשאת עוד נאום מרגש רב משמעות ביד ושם בטקס לציון 75 שנים לשחרור אושוויץ. אלה דברים שייזכרו".

    "שנית, אנחנו שוחחנו בארץ על כמה דברים שקשורים באזור. אנחנו קיימנו כמה שיחות עם ידידינו האמריקנים בהקשר לדברים האלה ואני רוצה לעדכן אותך על התפתחות מסוימת שיש שם"} אמר ראש הממשלה.

    ראש הממשלה הודה לו על שחרורה של נעמה: "שלישית, אני רוצה להודות לך בשם כל עם ישראל על ההחלטה המהירה שלך לתת חנינה לנעמה יששכר. זה דבר שמרגש את כולנו והתודה שלנו ניתנת מכל אזרחי ישראל, מכל הלב".

    ôâéùú øàù äîîùìä áðéîéï ðúðéäå òí ðùéà øåñéä åìãéîéø ôåèéï á÷øîìéï, îåñ÷áä
    Photo by Kobi Gideon / GPO

    על תוכנית המאה אמר נתניהו: "אדוני הנשיא אתה בעצם המנהיג הראשון שאני משוחח איתו אחרי ביקורי בוושינגטון על תכנית המאה של הנשיא טראמפ. אני חושב שנוצרה פה הזדמנות חדשה ואולי ייחודית, והייתי רוצה לשוחח איתך ולשמוע כמובן את התובנות שלך ולראות כיצד אנו יכולים לשלב את כל הכוחות למען הביטחון והשלום".

    בסיום דבריו אמר ראש הממשלה, "בכל מקרה אני חייב לומר שהיחסים בין רוסיה לישראל הם האיתנים, החזקים והטובים ביותר שהיו אי פעם. אני רוצה להודות לך אדוני הנשיא על ההובלה האישית והמנהיגות שלך גם בעניין הזה כמו בעניינים אחרים".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אתם בלאוי הכי לא תפרסמו,
      שמררר ביבי שיחרר את נעמה יששכר בגלל שהיא בת הדודה של הנהג שלו..
      אבל לכלוא לוחם שנפצע 4 פעמים ולהפעיל את כל מי שלחם עבורם נגדו.. זה To mouth!
      נראה אותך ביבי משחרר את הלוחם שכלוא בביתו, סיעודי מרותק במיטה! בזיון, עליבות , כפיות טובה ורוע!!
      *גם יומך וגם של שותפיך יגיע ואתם תראו שכמו שביבי העיד על עצמו, כך העיד על הלוחם הנועז, שהתרסק על כל אבן בירושלים והציל את כל אזרחי מדינת ישראל! "אין כלום, כי לא היה כלום"!
      אני מתביישת בהנהגה ובמדינה בה נולדתי!!!

      חבל שלא תפרסמו!

      ** אין "אמיל זולה" צדיק אחד בסדום- ישראל 2020??? **